Praktijkinformatie

Openingstijden

In Gezondheidscentrum De Kuip werken praktijk Ingrid Harleman en praktijk Debby van Rijn samen. We zijn aanwezig van maandag t/m vrijdag en telefonisch bereikbaar op 0570 799044 en via de mail. Wanneer we de telefoon niet opnemen, zijn we in behandeling. Laat een bericht achter op de voicemail dan bellen we zo snel mogelijk terug.

 

Praktijk Ingrid Harleman Praktijk Debby van Rijn
Dinsdag van 11.00 – 20.00 Maandag van 8.30 – 18.00
Woensdag van 8.30 – 13.00 Woensdag van 13.00 – 18.00
Vrijdag van 8.30 – 18.00 Donderdag van 8.30 – 21.00
Overige tijdstippen in overleg Overige tijdstippen in overleg

Welkom

Je vindt ons op de begane grond. Je kunt gratis parkeren, het gebouw is rolstoeltoegankelijk. Door de bushalte aan de Holterweg is de praktijk ook met openbaar vervoer bereikbaar. Vanaf NS Station Deventer Colmschate is het ongeveer 10 minuten (700 m) lopen.

Ook aan de kant van de Bloemendalsweg is er een ingang.

Kwaliteit

Wij vinden het belangrijk om je zo goed mogelijk te helpen en de best mogelijke kwaliteit van zorg te bieden. Daarom zijn wij aangesloten bij Qualizorg en vragen wij je om aan het einde van de behandeling (anoniem) een evaluatie in te vullen. Hierdoor kunnen wij voortdurend blijven werken aan verbetering van onze zorg. Wij zijn aangesloten bij de beroepsvereniging voor Oefentherapeuten Cesar|Mensendieck (VvOCM), diverse specialistische netwerken staan ingeschreven bij het Kwaliteitsregister voor Paramedici. Door middel van (bij)scholingen zorgen wij ervoor dat we voortdurend up to date blijven.

Privacyreglement

Per 25 mei 2018 wordt de privacy wet aangescherpt ter bescherming van jouw persoonlijke gegevens. Zo krijg je onder andere meer inzicht in de persoonsgegevens die we van je verzamelen en voor welke doeleinden we die gebruiken. Meer informatie lees je in het privacyreglement.

Privacyreglement

Nivel Onderzoek

De praktijk van Ingrid Harleman neemt deel aan Nivel Zorgregistraties Eerstelijn. Als je toestemming hebt gegeven worden zorggegevens aan het Nivel geleverd (anoniem). Met die gegevens wordt onderzoek gedaan om de gezondheid en de gezondheidszorg in Nederland te verbeteren. Meer informatie over wat dit voor jou betekent als patiënt ontvang je in de praktijk.

Meer informatie

Klachtenregeling

Bij het Klachtenloket Paramedici kun je terecht met klachten over paramedici. Wij informeren je over mogelijkheden om een klacht op te lossen en geven antwoord op vragen. Ben je ontevreden over een therapeut en lukt het niet om de klacht samen oplossen? Dan kun je bij het Klachtenloket Paramedici een klacht indienen. Onze klachtenfunctionaris begeleidt en ondersteunt je bij het klachtenproces.

Een klacht indienen?
Hoewel de meeste paramedische zorgverleners hun best doen om goede zorg te bieden, kan het toch gebeuren dat je niet tevreden bent en met een klacht zit over een paramedicus. Meld een klacht eerst bij de paramedicus zelf en vraag bijvoorbeeld een gesprek aan. Mogelijk is de persoon niet op de hoogte dat je ontevreden bent of is er sprake van een misverstand. Een gesprek met de zorgverlener kan vaak leiden tot een oplossing.

Vindt je het moeilijk om rechtstreeks iemand te benaderen? Dan kun je contact opnemen met een afdeling Informatie & Klachtenopvang Gezondheidszorg (IKG) bij jou in de buurt. Het IKG werkt onafhankelijk van de hulpverleners en instellingen in de gezondheidszorg. De medewerkers kunnen je onder meer helpen bij het voorbereiden van een gesprek met je behandelend paramedicus en het opstellen van een brief aan je behandelaar. Voor meer informatie zie Zorgbelang Nederland: www.zorgbelang-nederland.nl

Blijf je na het gesprek zitten met de klacht of is er een goede reden waarom je het eerste gesprek wilt vermijden, dan kun je een klacht indienen bij het Klachtenloket Paramedici.

Klachtenloket Paramedici

Aangesloten bij

Wil je weten of oefentherapie iets voor jou is?